"Gå inte alltid efter vad du borde göra, utan vad du känner för."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Mikaela
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm vit&silver 80cm
s 1/400 f/2,8 iso 200

Idag är det min sista jobbdag för denna vecka!

Imorgon blir det dock en tidig morgon också eftersom jag som sagt ska till Stockholm, men jag får väl vila på tåget och i bilen dit. Jag tar nämligen tåget 7.06 från Mjölby till Norrköping där jag blir uppplockad! Det ska bli skitkul men tröttsamt eftersom jag jobbar veckorna ut nu så skulle det var skönt att bara få sova lite, på söndag har jag en fotografering. Så det är fullt upp hela tiden!

Men helgen därpå är det midsommar och då ska jag bara ta det lugnt och umgås Victor tror jag, var så otroligt skönt att se honom igår igen. När jag haft mina långa pass, 15-23, så har jag sovit hos min farfar som bor i Linköping eller kommit hem vid 12 och då sover ju redan han. Så det var mysigt att ses igen!<3

Kommentarer
Julia [technique.webblogg.se]

Hej, hur mår du idag?

Kram

2011-06-19 | 13:40:06
URL/Bloggadress: http://technique.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback