"Le, och få ett leende tillbaka"


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Michelle
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di866
s 1/100 f/9 iso 100

Haha jag ångrade mig visst!

Jag tar nästa tåg vid 12 istället. Tror det räcker med tid för mig faktiskt. :)

Inatt sover jag hos farfar igen, eftersom jag slutar vid 23 så går det inga bussar då så jag kan liksom inte ta mig någonstans. Då är farfar snäll och hämtar mig och så åker vi hem och sover, haha! 

Imorgon gäller det samma tider, jag börjar 14.30 och jobbar till 23 men sedan är utbildningen över. Ska bli skönt sedan när jag slipper pendlingen, himla skönt faktiskt. Eller ja, till Norrköping får jag ju fortfarande pendla men det blir ju åtminstone en pendling mindre! :)

Kommentarer
Jennie ♥

sv: allt är fint med mej. gör du idag?

2011-06-22 | 14:29:15
URL/Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback