"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Angelica
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Sådär, det här är den näst sista bilden på Angelica, sedan kommer det lite på Alexandra sedan är det slut! (Från denna sessionen iallafall!)

Jahopp ja, då är det tisdag igen och dags för praktik. Undrar vad jag får göra idag, tror nämligen det är slut med provsmakandet av kebab. Så nu borde jag få någon annan uppgift! :)

Idag är en sån här dag då vill jag sitta och redigera massvis med bilder. Bara sätta sig ner här och njuta av en kopp varm choklad och bara köra. Vore så skönt! Men men, jag slutar inte förrän vid 17 och då ska Victor och jag in till Motala och vara barnvakt och min lillasyster Jenny, pappa och Linda ska nämligen på föräldramöte där de inte får ha med sig Jenny, så då får vi rycka in, haha! Så redigeringen får allt vänta lite till.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback