"En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Alexandra
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Nu är bilderna på Angelica slut så nu får Alexandras bilder visas! :)

Usch och fy på den här dagen, ingenting har hänt egentligen. Jag bara känner mig tokstressad över jag vet inte vad. Allt går så fort och jag hinner inte med, körkort, studenten, prov, fotograferingen. Nu när jag kom hem från praktiken var jag tvungen att skriva en lista på saker jag ska göra idag, jag kommer inte komma ihåg allt annars och då kommer jag blir ännu mer stressad. Jag har nästan ont i magen, jag brukar inte vara sån här, skumt! Jag brukar hålla mig lugn och ta en sak i taget men oj oj, jag behöver andas lite nu känner jag.

Kommentarer
MICHAELA D

Svar: Vad roligt att läsa! Tack så mycket! :) Kram

2011-03-30 | 20:11:32
URL/Bloggadress: http://michaelaa.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback