"En väns rätta plats är vid ens sida när man har fel. Vem som helst kan stå vid ens sida när man har rätt."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Alexandra
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Nu är det sista praktikdagen för den här veckan!

Jag lyckades lugna ner mig igår, och även göra de viktigaste punkterna på min lista! Min kväll kommer dock bestå av att plugga, jag har nämligen prov i småföretagande imorgon. Men det ska nog gå bra, hoppas jag. Det är ju inte så svårt som jag trodde när det var så många sidor, så det löser sig nog! :)

Förhoppningsvis kanske jag tar och gör en grejj ikväll också, som jag tänkt göra ett litet tag nu! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback