"För en journalist är en människa en nyhet inslagen i hud."



Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Alexandra & Angelica
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Från och med nu kommer det nog finnas en logga på mina bilder igen!

Innan har jag inte tyckt att det behövts, det förstör bilden lite genom att klicka dit en. Men jag tror jag måste det, delvis för att få mer reklam och för att folk inte ska ta mina bilder bara sådär. Därför får det bli såhär, gillade faktiskt den här loggan, en ritplatta är riktigt bra att ha ibland! Jag har nämligen en liten en som jag använder lite då och då, och med hjälp av den så kunde jag göra min autograf! ;)

Kommentarer
linn

HAHAHA då e ja duktigare än va ja trodde eftersom ja trodde att de va du xD

Så ta de som värsta komplimangen xD

2011-03-24 | 21:26:48
URL/Bloggadress: http://linnemelia.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback