"Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter."



Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Angelica
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Fotograferingen igår gick bra, det visade sig att den ena tjejen och jag gått på samma skola samtidigt! Men ingen av oss kom ihåg den andre, haha världen är liten ibland!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och låter inspirationen flöda med redigering av bilder! Har ju några att redigera nu, Alexandra och Angelicas bilder är inte färdiga än, Amandas studentbilder ska jag fixa, fotograferingen igår, och sedan måste jag fixa alla bilder från mina klasskompisar, de ska dock inte redigeras så mycket eftersom de ska vara på vårt studentplakat! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback