"Kärlekens smärta är långt ljuvare än alla andra nöjen."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Alexandra & Angelica
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Första bilden från gårdagen!

Snyggingarna, den ena känner ni ju igen, Alexandra men Angelica är ett nytt ansikte här på bloggen men jag tror och hoppas att hon snart kommer bli igenkänd. De är dessutom syskon, Alexandra är två år äldre än Angelica och jag kan iallafall se vissa drag som de är lika på, men samtidigt ganska olika, haha har svårt att bestämma mig!

Aja, haha, imorgon ska jag jobba igen om jag är frisk har jag inte känt mig allt för bra idag men troligtvis blir det jobb. Så blir nog lite tyst här skulle jag tro.

Kommentarer
E M M A

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra måndag? :)

2011-03-07 | 22:08:38
URL/Bloggadress: http://lifebyemma.webblogg.se/
FotografOliviaOlsson

Fin bild :)

2011-03-16 | 16:56:51
URL/Bloggadress: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback