"Stanna, är ett förtjusande uttryck i en väns mun."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette & Charlotte
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di 866
s 1/100 f/6.3 iso 125

Här har vi en skön bild på mamma Charlotte och dotter Linette! :)


Nu ska jag alldeles strax bege mig mot stationen och mot skolan, 3 dagar praktik och 2 dagar skola i 3 veckor. Det är ganska nice faktiskt!

Otäckt att efterlyst var i Mjölby förresten, det visades ju klipp härifrån och en kille som blivit knivhuggen och rånad. Skitscary ju! Det är då man vill kunna hjälpa till på något sätt men det enda jag kände igen i klippet var att det var i Mjölby! Så hoppas de åkt fast!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback