"Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di 866
s 1/100 f/6.3 iso 125

Hopp hopp, nu sitter jag här igen och ska alldeles strax gå till praktiken!

Jag börjar faktiskt bli lite trött och sliten i benen av att stå där och dela ut kebab hela dagarna. Hoppas jag får göra något mer idag, haha. Stå på samma fläck i cirka 8 timmar är ganska jobbigt. Men men, det är ju inte som så att jag dör av uttråkan precis, det är mest att man blir så nedrans stel och trött i benen av att stå stilla, ja ni kan ju tänka er själva? Haha!

Idag ska jag förhoppningsvis fotografera Amanda, men hon kanske skulle iväg med nått med skolan så det kanske får bli en annan dag, vi får se helt enkelt! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback