BAL 2011


Åh, alla var så fina!

Det var verkligen en upplevelse att bara se balen, alla var så fina och hade lagt ner så mycket tid på allt, dans, smink, hår osv osv! Helt underbart att se, stämningen var på topp och hela jag blev lycklig bara av att vara där och se allt trots att jag inte dansade, vilket jag ångrar nu i efterhand när jag faktiskt såg hur roligt det var! Men jag är ändå glad att jag fick se det, så tack Ingrid och Lisa som betalade min biljett!

Anledningen till att de betalade min biljett var för att de ville att jag skulle fotografera dem, så det var främst Ingrid och Lisa jag följde under dagen men även min kära vän Amanda som var så fin också. Det är Amanda och hennes kille Rami på bilden ovan, det var den sista bilden jag tog innan jag åkte hem och jag tycker den blev så jävla grym (knappt redigerad alls dessutom!)! Alla bilder är grymma och jag filmade även en del, skojjiiigt vare! :D

Kommentarer
Jessica L

Malin, vilken bild!!!! =0)

Riktigt superbra!!!

/// Jessica

2011-05-22 | 13:26:37
URL/Bloggadress: http://femmesfocus.wordpress.com
Amanda

haha Snygg! xD

2011-05-22 | 14:21:47
Tess

Himla läcker bild! :D

2011-05-22 | 23:59:46
URL/Bloggadress: http://capturedfotoandmedia.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback