"Den person som behärskar ögonblicket, behärskar livet."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modeller: Rebecca & Elin
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Ännu en bild från när tjejerna Rebecca och Elin var i min studio på modell för en dag! :)

Hela morgonen har jag hört musikkåren gå runt och spela, jag hör dem fortfarande och de började vid kl. 7! Hur länge orkar de spela egentligen? Haha!

Nu håller jag på att tömma minneskorten för att sedan dra iväg till studion, där jag ska utföra min idé jag snackat om. Linn och Angelica blir mina medhjälpare till detta, skojjigt skojjigt! Linn sminkar och stylar som vanligt, medan Angelica får vara modell, woho nu fick ni veta vem som fick bli min modell! Hoppas det blir bra bara, men det tror jag! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback