"Det bästa med framtiden är att den bara kommer en dag i sänder."

Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modeller: Rebecca & Elin
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Ska snart cykla till stationen, jag börjar egentligen inte förrän 9.30 men jag åker in nu för att börja jobba lite i förväg, efter skolan ska jag som sagt jobba! :)

I lördags var jag och Victor i Linköping och handlade flytta-hemifrån-saker. Det är så roligt och det är ju bra att vara förberedd, jag menar när man väl flyttar kommer det ju att komma en hel del kostnader i alla fall så nu har vi köpt en hel del basgrejjer som måste köpas:

- Dammsugare
- Strykjärn
- Mikro
- Kastruller
- Påslakan

+ Mycket mycket mer! ;D

Kommentarer
Emma

:).

Hur trivs du med nya objektivet?

2011-05-11 | 22:02:36
URL/Bloggadress: http://emmacb.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback