"Livet är enklare än du tror; det gäller bara att acceptera det omöjliga, klara sig utan det oumbärliga och uthärda det outhärdliga."

Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Angelica
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Ännu en bild på snygga Angelica!

Idag är det absolut sista skoldagen, åh så skönt! Nästan allt är fixat till studenten nu också, det enda jag måste köpa är en kofta jag kan ha, men jag tror jag hittat en så ska till stan efter skolan och kika på den, så får vi väl hoppas på att det blir ett köp! :)

Nu har jag massor bilder att fixa också, och jag har faktiskt lite tid för det! Så nu kommer jag nog ikapp snart. Skönt skönt!
Men nehe, nu ska jag väl gå till min sista skoldag och få reda på lite betyg och sedan gå på stan och åka hem!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback