"Den som vill mycket är rikare än han tror."


Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/20 f/2,8 iso 1000

Blev det någon fotografering igår? Nej.

Linn fick ett migränanfall så vi fick ställa in allting. Förhoppningsvis kommer den att äga rum nästa vecka istället. Men trist när jag var så pepp! Jag har ju lite abstinens efter att få ta lite fina porträtt! :(

Men men, ingenting att göra någonting åt. Istället åkte jag in till Linköping och gick på stan med Martina.
Jag handlade:

- En stickad tröja
- Jeansleggings
- Två julklappar till mamma
- En julklapp till pappa
- 4års-present till Victor
- Glas (Vi har lyckats tagit sönder två av några av de glas vi har, så jag passade på att köpa dem innan de utgår från ikeas sortiment)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback