"Det avgörande är inte hur gammal du är, utan hur du är gammal."


Tagen av mig och Canon G12!

Hmm, finns bara några enstaka löv kvar på träden nu. Trist, alla färger är ju så fina!

Drömde så konstigt innan jag skulle gå upp. Jag köpte godis och jag minns att påsarna var ganska små så det kan ju omöjligt få plats hur mycket godis som helst. Men jag lyckades fylla upp den och skulle betala, 49.90/kg minns jag att det kostade. Men så säger kassörskan att det kostar 299kr och att jag handlat 3 kg! Skuuuuuumt! Så jag säger att jag inte ska ha något och går ut därifrån. Haha sjukt! Drömmar kan vara lite småroliga såhär i efterhand! ;)

Kommentarer
Martina

Haha rolig dröm xD



Och svar: Jaaha du menar så ;D haha ja 10 timmar i sträck orkar nog inte jag heller lyssna på det xD

2011-11-16 | 17:28:19
URL/Bloggadress: http://martinarylander.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback