"En arkeolog är en man vars karriär ligger i ruiner."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Zarah
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di 866
s 1/100 f/7.1 iso 100

Åh, denna bild gillar jag verkligen!

Min scroll har gått sönder, buhuu. Sjukt störande att man inte kan använda scrollen, jag glömmer ju bort det hela tiden och försöker använda den men ingenting händer... haha!

Har jobbat en liten sväng idag så nu är jag trött. Victor och jag har städat också, så nu ska vi bara ta lugnt resten av kvällen. Kan vara skönt faktiskt! :)

Kommentarer
Neha

Snygg bild:D

2011-11-21 | 22:46:23
URL/Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback