"Ett liv utan sorg är som en målning utan skuggor."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Liam
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 100

Haha en söt liten kille jag fotograferade för någon månad sedan! :)

Igår var vi ju som sagt hos pappa på kvällen. Vi var inte hemma förrän 12-1 på natten och jag var dötrött, haha. Han blev nog nöjd med sin present iallafall. Han fick biobiljetter och en chokladask!

Idag har Victor och jag handlat, julpyntat, bakat och så river vi golv. Eller okej då, jag har bakat saffransbullar och Victor river lister och golv för nu är det nämligen dags för att lägga nytt golv i hallen. Alltid en massa projekt här hemma! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback