"Happiness lies in good health and a bad memory."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/2,8 iso 100

Första bilden på Susanna! Woho!

Har haft körlektion idag och fotograferat en liten sväng. Kom på en så himla bra idé igår som jag sitter och jobbar på nu. Ska börja med att ge Jenny (lillasyster) det i julklapp och är det uppskattat så kommer jag nog börja sälja det sen. Ihh, det är skitkul när man kommer på dunderbra idéer! Hoppas den är så bra som jag tror bara!

Inspirationen flödar verkligen nu och jag märkte inte ens att det blev mörkt ute så nu sitter jag här i mörka lägenheten med bara skärmen som ljuskälla och jobbar. Spännande va? Ska dock börja laga mat snart, Victor kommer ju hem om någon timma! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback