"Happiness lies in good health and a bad memory."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Zarah
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di 866
s 1/100 f/5 iso 100

Här har ni då första bilden på Zarah!

Detta var en ny typ av fotografering för mig. Extern blixt och en TTL-kabel som gör att jag kan hålla i blixten och rikta den åt ett annat håll än om den skulle sitta på kameran som vanligt. Spännande och lärorikt!

Vissa bilder är jag mer nöjd med än andra, som vanligt! Hade nog dock gjort det bättre idag bara några veckor senare, haha. Man lär sig mycket, men inte utan lite erfarenhet! :)

Kommentarer
zarah

nae nu jävlar ska jag börja kommentera på alla bloggar jag läser ;) haha vad söt jag är utan överläpp XD frän pose du lyckades fånga och jag tycker dte ser jätte fint ut med tanke på att det är första då som sagt för oss båda :)



2011-11-08 | 12:43:52
Malin www.mwphotos.se

Svar till Zarah: Haha jag tänkte inte ens på att du inte hade någon överläpp! Men bra blev du ändå! ;)

Håller med dig!

2011-11-09 | 13:25:58
URL/Bloggadress: http://lillaskrollan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback