"In the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Mikaela
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 200

Nu börjar bilderna på Mika sakta men säkert sina bort, ta slut!

Något som var fruktansvärt kul med eventet i fredags var att jag fick komma i kontakt med lite andra fotografer, varav en är en gammal klasskompis jag gick i högstadiet med. :)

Jag har ju inga kompisar som är så fotointresserade som jag är, så det var otroligt roligt att bara få dessa kontakter! Även om vi inte hann snacka så mycket så var det kul! Nu kan man diskutera med någon om eventuella inköp osv. Nu kanske man även kan få lite fina bilder på sig själv utan att man själv är fotograf någon gång? (A)

Haha kan ju alltid hoppas! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback