"Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Mikaela
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 100

Denna bild älskar jag också! :D

Jag blev visst lite inaktiv här under gårdagen. Lördagar är enda dagen på hela veckan som Victor och jag kan ses och göra saker just hela dagen. Då passar jag faktiskt på! ;) Vi småfirade ju vår 4-årsdag igår också. Vi handlade, käkade donken och gjorde fisksoppa och varmt bröd till på kvällen. Fisksoppa låter kanske inte så gott men den är grymt god!

Victor hade dock inte hunnit fixa någon present åt mig ännu, men jag hade minsann fixat en åt honom! En morgonrock, han har länge velat ha en så nu passade jag på att ge honom en! Han blev jätteglad och han sitter faktiskt i den just nu och äter frukost, haha! :)

Kommentarer
Linette

Receptet på fisksoppan - tack!! :D

2011-11-06 | 15:52:58
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback