"Livet är en prövotid före paradiset."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/2,8 iso 100

Ytterligare en fin bild på Susanna! ;)

Sitter här och har precis druckit upp min kopp kaffe. Ska nu fixa håret och packa väskan för jobb!

Hoppas inte blåsten strulat till det för tågen bara, det vore tråkigt. Det krävs ju inte mycket för att de ska gå ur funktion tyvärr. Vi får se helt enkelt! Vi håller tummarna på noll strul!

Kommentarer
Linette

Jaså! Vad kul! :) Vi tog kort med vår egen kamera eftersom det var en sån liten tillställning, men vi säger till nästa gång!



Fin bild!

2011-11-28 | 11:33:52
URL/Bloggadress: http://stylefulness.com
Martina

Svar på ditt svar: Ja lite iallafall, fast det behövs lite mer för att få det så mysigt som jag vill. Men ljusstakarna gjorde stor skillnad :P

Ja hoppas det :D

Hahaha ja jag får göra det xD



Svar på din kommentar: ^^ haha jaa jag kom på det nu när du säger det xD du får köpa den också men försöka fixa in ett resårband i den (A) ja men den halsduken har jag ju tänkt på att köpa i 2 år nu xD och den va så myysiig :D

2011-11-28 | 20:35:16
URL/Bloggadress: http://martinarylander.blogg.se/
Martina

Svar: haha joo men förra året fick jag ju en halsduk när jag fyllde år av renate (som jag tappade bort) och sen köpte jag en ny, men nu är den också borta, så ja du kanske inspirerade litegrann, men som sagt har ju tänkt köpa den länge men har inte haft någon anledning innan. Alla samlar ju inte på sig en massa grejer som inte behövs, som du gör ;) haha typ en väska här o en väska där, en sko där o en sko här.. hahaha xD <3

2011-11-28 | 22:56:40
URL/Bloggadress: http://martinarylander.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback