"Om förvirring är första steget mot kunskap så måste jag vara ett geni."


Fotograf: Malin (jag)
Assistent: Mikaela
Modell: Zarah
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di 866
s 1/100 f/7.1 iso 100

Vill ha en ny studioplåtning snart!

Har visserligen bokat in en asgrym idé Linette kom med i mitten på december. Hoppas alla kan då! Längtar dit! Dock måste jag försöka få färdigt lite av alla mina påbörjade projekt. Så nu gäller det att hårdköra lite. Ska försöka redigera som sjutton imorgon när jag är så gott som ledig! :)

Kommentarer
Rebecca Rehn - VINN VALFRI WEBBKAMERA

Jättesnygg bild!

2011-11-30 | 15:22:14
URL/Bloggadress: http://rebeccaarehn.blogg.se/
kungen

Vad för nåt med Linette? :o

Är det nåt jag ska va med på? Och jag är aspepp på studiofotograferingar nuuuu! :o

2011-12-05 | 01:03:02
URL/Bloggadress: http://nattstad.se/linnemeliae

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback