"Whatever you can do or dream, begin it."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Zarah
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di 866
s 1/100 f/5 iso 100

Här kommer bild nummer två på Zarah!

Har faktiskt börjat fundera på att skaffa Iphone. Haha jag som egentligen är så nöjd med min mobil. Men skulle vilja ha en lite större så jag kan surfa lättare när jag åker tåg bland annat. Åker trots allt nästan två timmar varje dag jag jobbar på tvspelsweb, (Måndag-Onsdag). Blev dessutuom mer sugen nu när nya 4S kom! Någon som rekommenderar den? 

Skulle också byta abonnemang så det ingår surf. Det gör det inte på det jag har nu. 

Hmm, detta krävs lite fundering haha!

Kommentarer
zarah

experia ray är å rekomentera annars! som en mindre version av i phone :)

2011-11-09 | 18:58:47
elina

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ malin inte iPhone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

köp en HTC istället :D

2011-11-09 | 19:30:13
Malin www.mwphotos.se

svar till Zarah: Det är just det som är grejjen, jag vill ha en lite större mobil nu. :) Men tack för tipset!

2011-11-09 | 19:41:18
URL/Bloggadress: http://lillaskrollan.blogg.se/
Martina

Svar: hahah jo jo ;D jag tar dina skoj på allvar :O xD inte.... då skulle jorden gå under ^^ hahaaaa.



Jaadå det tror jag, det är inte så svårt jobb, för de har mallar till alla grejer så jag slipper tänka så mkt ;D haha. Gubben som står typ brevid mig tycker att jag jobbar på tok för fort! Men det är nog bra i de "högres" ögon o öron ;D

2011-11-09 | 21:02:55
URL/Bloggadress: http://martinarylander.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback