2


2 månader kvar tills jag fyller år! :)

Minns ni vad jag önskade mig förra året?

1. Canon eos 5d mark II
2. Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
3. Fotoskrivare
4. Extern hårddisk
5. Pengar
6. Presentkort


Jag vet att önskelistan kommer att skilja sig ganska dramatiskt från förra året. Jag köpte ju ny kamera som egen julklapp till mig själv. En canon eos 7D.
Objektivet Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di köpte jag i våras. Extern hårddisk fick jag i julklapp, eller var det födelsedagspresent?

Fotoskrivare köpte jag nu i samband med att vi flyttade. Så alla de sakerna är nu inhandlade! Nu är det dock dags att börja fundera på vad jag vill ha detta år. Kul! :D

Kommentarer
Linette

Just så. :) Kul!

2011-10-06 | 22:45:18
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback