DAGENS


Ni får en snygg höstig bild på Mikaela från förra hösten, måste ut och fotografera i höstvädret snart!

Dagens humör: Glad, trött
Dagens mående: Trött
Dagens borde: Jobba
Dagens frisyr: Som vanligt
Dagens smink: Naturligt sminkad
Dagens klädsel: Leggins och tjocktröja (Nämnde jag att jag hade en trött dag?;))
Dagens planer: Jobba, redigera bilder & städa
Dagens materiella vill ha: Lite nytt till garderoben vore inte fel? Och så har jag ju börjat sukta efter ett nytt objektiv. ;O
Dagens fundering: Varför inte internetet fungerade imorse?
Dagens beroende: Mat :)
Dagens tråkigaste: Att internet inte fungerade imorse
Dagens längtan: Min födelsedag, haha!
Dagens superlängtan: Hm, att få helt iordning i lägenheten!
Dagens tidning: Veckorevyn

Kommentarer
elina (the VIP you know)

vad för objektiv är det min tur att fråga dig då? ;D

2011-10-03 | 16:41:05

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback