"Det är dåraktigt att be gudarna om det man kan åstadkomma av egen kraft."


Lite mer än ett års sedan dessa bilder togs! Tiden går fort!

Eventet igår gick super, allt var väl inte riktigt som jag tänkt mig men det blev bra ändå. Jag tror de flesta var nöjda över eventet och jag hade skitkul! Jag umgicks mycket med Martina och Elina på kvällen så det var roligt! :)

Har börjat snabbredigera bilderna från igår, jag fotograferade inte så mycket som jag trodde att jag skulle. Fotostudion hamnade lite i skymundan så jag tror inte riktigt alla förstod vart man fotograferades? Men jag minglade runt och fotograferade på lite andra platser iallafall och det blev bra. ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback