"Man får starkare ben i uppförsbacke."


Bara för att jag älskar bilden! ;D

Dagens humör: Inspirerad
Dagens mående: Trött
Dagens borde: Jobba, redigera bilder
Dagens frisyr: Vanligt 
Dagens smink: Vanliga
Dagens klädsel: Jeansleggings, t-shirt, baseballtröja
Dagens planer: Jobba, redigera bilder
Dagens materiella vill ha: Nattduksbord
Dagens fundering: Hur jag kunde missa tågkortet som låg i andra jackan....
Dagens beroende: Min halsduk
Dagens tråkigaste: Att jag har dåligt med batteri i mobilen
Dagens längtan: Mormor kommer på torsdag!
Dagens superlängtan: Att få färdigt sovrummet!
Dagens tidning: Ingen än så länge

Kommentarer
FOTOSTYLE - Sofia Hjort

haha vilken rolig bild :D

2011-10-17 | 20:05:37
URL/Bloggadress: http://fotostyle.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback