FÖRETAG?

Många av er undrar säkert hur det verkligen ligger till med mig och företag. Jag har inget företag ännu, kommer inte att skaffa det den närmsta tiden heller. Dock är det någonting jag vill. :)

Nu har jag dock, flytt, körkort, två jobb och en pojkvän att tänka på. När det väl lugnat ner sig och jag känner att jag vill och kan ska jag göra det. Självklart kommer det att vara inom foto men nu på senare tider vill jag nog blanda in något mer, men det är än så länge bara tankar och vi får helt enkelt se när tiden väl kommer. 

Jag kan gärna tänka mig att vara min egna chef och brinna för någonting som faktiskt också gynnar mig. Det kan och kommer bli riktigt bra. Jag vill också vara väl förberedd, ha bra kunskap, utrustning osv för att det ska kunna gå runt. Men jag räknar inte med att fösörja mig på det, inte än på länge iallafall. 

Företag är alltså påväg men inte här ännu! ;D

Kommentarer
Emelie

Hahaha ;) Lägger du in bilder sen när det är klart? :D

2011-09-05 | 13:58:58
URL/Bloggadress: http://youretheone.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback