FOTORELATERADE SAKER ATT GÖRA

En favoritbild på Mika från förra hösten!
- Bränna CD-backuper på bilder
- Framkalla nya bilder till portfolion
- Planera nästa photoshoot
- Planera nästa photoshoot efter det
- Planera mina nästa inköp till studion
- Fixa en till reflexskärm
- Ta självporträtt
- Ta bilder på Victor och mig
- Ta bilder vi ska ha i köket
- Skriva färdigt några artiklar jag börjat på men inte slutfört till bland annat reflexskarm.se

OSV OSV, Ge mig tid att göra allt detta någon! (A)

Kommentarer
Linn

Ja kan ta självporträtt och på dej och Victor :P



och tack för sms:et, det betyder jättemycket! <3

2011-09-13 | 14:30:34
URL/Bloggadress: http://linnemelia.devote.se
elina

sv; hahha eller hur!!! jag är mest chockad över örhängena måste jag säga... xD meneeh... det är kul! haha

2011-09-14 | 13:41:45

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback