"Ingen poet har någonsin beskrivit naturen friare än en advokat beskriver sanningen."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Jenny
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 100

Här har vi en bild på lilla Jenny som jag tog för ett par veckor sedan!

Jenny är så himla rolig nu, haha. Numera har jag ju ett namn, fast det är inte Malin. Mia säger hon om mig, lite likt kanske man kan få det till att vara men vi övar lite smått på att säga Malin.

Om ni var på Ikea i Linköping i söndags kan ni ha hört henne skrika Miiiiiaaaaa!! För hon har lärt sig att ropa efter mig och det låter skitkul haha! Victor har blivit något liknande Icoooo! Och eftersom det inte blev någon fotografering idag så åker jag till Motala lite tidigare än planerat för att följa med och hämta Jenny på dagis, haha det ska bli kul och se vad hon säger om det. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback