"Jag älskar arbete. Jag kan sitta och studera det i timmar."


Fotograf: Malin (jag)
Styling&Makeup: Linn
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm 7 i 1 150x100cm
s 1/1250 f/2,8 iso 100

Det här är också en av mina favvisar på Linette, gryyyym!

Klippningen igår blev suverän, jag sa att hon fick ta det som var slitet helt enkelt och det blev cirka 5 cm. Lite ovant att ha 5 cm kortare hår men man vänjer sig. Skönt vare att bli av med lite hår! Kunde nog gjort en peruk på det hon klippte bort, var helt galet mycket!

Var en trevlig dag i Motala igår, köpte tre jättefina ramar som sitter ihop som man kan ställa någonstans. Svårt att förklara hur den faktiskt ser ut, får visa bild när jag satt upp den. Jättefin var den iallafall!

Kommentarer
Linette

Den är verkligen GRYM som sagt! Älskar den. :)

2011-10-03 | 22:41:32
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback