NYTT NYTT NYTT!


Fotograf: Malin (jag)
Styling&Makeup: Linn
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm 7 i 1 150x100cm
s 1/5000 f/2,8 iso 100

Jag trivs riktigt bra här i nya lägenheten!

Och jag trivs riktigt bra med min nya dator, men det tror jag inte att jag sagt här i bloggen? Jag har ju en ny dator woho! Nu kan jag redigera bild på bild på bild utan att det ska ta evigheters tid. Jag bad nämligen min pappa att bygga en åt mig och dyr blev den men oj så bra den blev!

Helt ärligt var jag tvungen att byta upp mig, jag använder ju photoshop cs5 och har väldigt stora bilder. Hela förra datorn blev för slö för det helt enkelt.

Älskar den, den här har 16gb ramminne medan min förra hade 3. Ja det är lite skillnad, haha! :)

Kommentarer
Bella

Hej... jag undrar om du skulle kunna berätta hur du fick in headern på bloggen? ;D

2011-09-17 | 08:52:50
Neha

Riktigt fin bild:D

2011-09-17 | 18:04:32
URL/Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/
Therese

Va fin bild!! gillar den :)



Va kul med en ny dator, man märker skillnaden ganska tydligt ibland, haha :)

2011-09-17 | 19:01:01
URL/Bloggadress: http://bytheresee.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback