4 april - Snart påsk

Tjolahej gott folk! :)
Sitter i skrivande stund på tåget. Jobba jobba är det som gäller. Men så är det ju bara imorgon också sedan är man lite långledig i påsk. Ska bli skönt. Victor och jag ska packa i vårt badrumsskåp då. För badrummet är ju färdigt! Äntligen! Har tagit före- och efterbilder så ska ta tag i det när jag blir ledig och visa er! Det är så fint att jag blir tårögd! Nej, nu överdrev jag men det är nästan så att jag blir det! :)

Nedan får ni en bild jag tog när Victor och jag gick en kvällspromenad för ett litet tag sedan!


Kommentarer
Jasmine

Vacker bild. Det ser stilrent och estetiskt ut, bra gjort!

Kram

2012-04-05 | 14:26:57
URL/Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback