"As anyone who has ever been around a cat for any length of time well knows, cats have enormous patience with the limitations of the human kind."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Amanda
Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f/2,8 iso 100

Och så vare en sån där måndag igen!

Jenny hade en jättebra födelsedag igår tror jag. Hon fick massor skoj och roligast av allt var nog motorcykeln haha. Eldriven så hon åkte runt där inne, skitkul att se! Av mig och Victor fick hon två klänningar och två små leksaksdjur. En gris och en zebra så till grisen sa hon "griiiiiiis", haha. Zebra tror jag inte hon lärt sig ännu. Trevligt litet kalas och jag körde hem från det! ;)

Kommentarer
Madde

sv: åh, tack så mycket:)



Ha en fin dag:)

2012-04-23 | 08:09:18
URL/Bloggadress: http://madeleneenglund.blogg.se/
Sanna ;D

fin bild! :D

2012-04-23 | 20:51:14
URL/Bloggadress: http://handlingar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback