"Det är den som går vilse som finner de nya vägarna."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Matilda
Makeup: Cecilia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/8 iso 100

En bild på Matilda från modell för en dag vi hade 15 april! :)

Var ett tag sen jag fotograferade i studion så det var grymt kul! Tyckte bilderna blev jättebra också och jag tror Matilda blev nöjd också. Great! Men nu börjar jag redan få abstinens efter att fotografera, jag får det när jag inte har ett projekt som ligger nära men det har jag ju. Jag åker bort nästa helg för att ta lite studentbilder på min kära kusin, längtar! Hoppas vädret blir bra bara! Och så har jag planer med Linette x2... så lite på gång har jag allt. Skojj!

Kommentarer
Sanna ;D

Fin bild! ;D

2012-04-25 | 09:10:15
URL/Bloggadress: http://handlingar.blogg.se/
Linette

Jaa, vad kul det ska bli med de shooten! Ska planera med Jossan i veckan också. :)

2012-04-25 | 11:26:32

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback