"Rikedom är som havsvatten. Ju mer man dricker desto törstigare blir man."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Amanda
Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f/2,8 iso 100

Och så var det måndag igen tänkte jag skriva men det är det ju inte! Det är ju faktiskt tisdag! ;)


Skönt med ännu en kortvecka faktiskt. Lite mjukstart efter ledigheten sådär. Eller vad säger ni? Har tagit det ganska lugnt hela helgen vilket varit skönt. Har ju som nämnt varit på en och annan påskmiddag. Trevligt att träffa släkten lite. Men så har jag också hållt på med en ny bloggdesign jag hoppas jag kan få upp snart. Men jag får ju beslutsångest kring den. Vet liksom inte om jag är nöjd med den än eller inte, haha. Vi får se när den kommer upp. :)

Kommentarer
Molly

sv; idag har jag varit barnvakt. :) NU HOCKEY :D go brynäs!

2012-04-10 | 17:31:59
URL/Bloggadress: http://mollyboman.blogg.se/
Catta

Sv; Tack! :)



Finfina bilder du tar! :D

2012-04-10 | 22:41:21
URL/Bloggadress: http://lifebycatta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback