ALLA HJÄRTANS DAG <3


Så klart vi måste visa lite kärlek såhär på alla hjärtans dag! :)

Därför tar vi en bild från i somras med utsikt över fina Stockholm och en liten puss på det. Ah, längtar bra mycket efter värme nu. Det gör nog de flesta.

Nu kommer nog dock Victor ut från duschen alldeles strax. Han ska få leta efter sin present. Något litet fint måste man väl ändå ge varandra på denna dag? Jag ger inte mycket men jag skänker en liten extra tanke till min älskling denna dag genom att ge honom en liten present och berätta hur mycket jag faktiskt älskar honom. (Självklart skänker jag tankar till alla mina andra nära och kära också!) Man bara öser på i vardagen att man kanske inte alltid hinner visa det. Därför passar jag på nu denna dag då kärleken är uppmärksammad! Glad alla hjärtans dag allesammans! <3

Kommentarer
Tess -Kervefors Foto & Media

SV: Jag tycker att man ser skönheten i saker på ett annat sätt när man tittar igenom kameralinsen. Knasigt kanske men så sant! :) Vilken söt bild på er! :) Alla hjärtans dag kramar till dig!

2012-02-14 | 22:11:31
URL/Bloggadress: http://kervefors.se/blogg

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback