Det går så länge det är realistiskt...


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Josefin
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/80 f/8 iso 200

Höhö, nu äre inte många bilder kvar på Josefin!


Och så länge man faktiskt bygger upp realistiska mål så går de att uppfylla utan problem. Som igår. Jag hade en väldigt tankspridd dag och glömde både det ena och det andra (glömde bland annat ta ur Victors täcke ur påslakanet när jag skulle tvätta påslakanen, tog dock ur alla kuddar och mitt täcke, så det tog upp ganska stor plats i tvättkorgen som jag inte förstod varför förrän jag kom ner till tvättstugan).

Men trots mina konstiga upptåg under gårdagen lyckades jag med det jag ville. Diska, tvätta, redigera färdigt de bilder och lite annat smått och gott. Nu känner jag mig redo för helgens bravader! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback