"Det räcker inte med att lyckas. Andra måste misslyckas."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette & Josefin
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/80 f/8 iso 100

Just because I like it!

Favorit i repris. Aldrig fel eller hur?
Har fortfarande extrem huvudvärk idag. Värst är det på morgonen. Så nu är den bättre med lite kaffe och ipren. Som igår. Lite snorigare idag men mindre halsont. Usch och fy på sjukdomar!

Aja, färdigtjatat om mina bekymmer! Fotograferingen igår gick bra, det var jättekul att se hur tjejerna förvandlades till Black Swan, Cruella de Vil och Audrey Hepburn! Nu sitter jag och väntar på Linn och dagens modell Johanna ska anlända hem till mig. Hade aldrig orkat en fotografering någon annanstans, hemma kan jag ju slappna av och ta ipren och vatten när jag vill. :)

Kommentarer
sara

svar: tack snälla du!

2012-02-19 | 14:33:23
URL/Bloggadress: http://smuls.blogg.se/
Linette

Haha, det är så typiskt! Det spelar liksom inte någon roll vad det är för restaurangmat, jag vill bara ha någon annan mat än den som står i vår kyl!

2012-02-19 | 16:28:37
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback