"Jag är inte nyfiken. Bara jag får veta allt."


Fotograf: Malin (jag)
MakeUp/Stylist: Stylefulness
Modell: Pernilla
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/80 f/8 iso 160

Lovely picture!

Ja, vad tror ni att jag gör? Kan ni gissa? (Sitter här med lite kaffe och ska snart gå till tåget) Inte så svårt, haha.
Blev visst inga gardiner sist jag sa det så det blir nog att beställa det imorgon. Vi måste ha gardiner, jag är så trött på att inte ha det. Det är fint! De jag valt är så naturliga och släpper in massor med ljus så de kommer bli perfekta här i vardagsrummet.

Och jag har ju inte hunnit visa er bilder på sovrummet ännu?! Dock är det inte helt färdigt då vi inte fått dit de spottar vi ska ha i garderoben ännu. Och inga sänglampor heller..... men kanske kan lägga ut en bild på hur det ser ut nu och uppdatera igen? Det kanske kan bli bra, elller? :)

Kommentarer
Madde

vilken härlig bild och texten stämmer riktigt bra in på mig ;)

2012-02-29 | 09:09:32
URL/Bloggadress: http://madeleneenglund.blogg.se/
elina - the VIP :))

oj, vilken skärpa i ansiktet! verkligen över hela ansiktet. nice!

2012-03-01 | 21:16:00
Tess -Kervefors Foto & Media

Superfin bild! :) Nu kommer våren Malin, härligt va? ;D

2012-03-01 | 22:38:18
URL/Bloggadress: http://kervefors.se/blogg

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback