LÖRDAGENS MASKERAD







Här får ni lite bilder från i Lördags då jag var Stylefulness fotograf som tog lite bilder under tiden de blev sminkade och efteråt så klart!

Riktigt kul var det att se. Hur tre vanliga tjejer förvandlades till Cruella de Vil, Audrey Hepburn och Black Swan! Fick bygga upp en liten ministudio i lägenheten vi var i med min blixt och ett paraply. Blev helt okej tycker jag faktiskt. :)

Idag mår jag för övrigt ungefär som igår. Fortfarande lite huvudvärk och näsan är snorig. Sover så dåligt när man är sjuk ju. Det är lite träligt faktiskt. Vill bli frisk nu!

Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag vet inte riktigt :) Ska du äta någon semla idag då? Jag blev precis påmind om att det är fettisdagen idag, haha ;P

2012-02-21 | 16:00:29
URL/Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
Evelina

fin header och fina bilder!

2012-02-21 | 16:52:06
URL/Bloggadress: http://imevelina.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback