"Your soul protects you."


Fotograf: Malin (jag)
MakeUp/Stylist: Stylefulness
Modell: Pernilla
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/80 f/9 iso 160

En bild från fotograferingen med Stylefulness och Pernilla. :)

Nu sitter jag här igen med mitt kaffe men idag kollar jag på gardiner. Det är väl på tiden att alla rum får gardiner nu tycker jag . Victor har sagt nej till verkligen alla gardiner jag visat så nu kommer jag bara beställa hem en så får han säga vad han vill sen för jag vet att det kommer bli snyggt! Trots det får jag lite beslutsångest, haha.

Vet ni några snygga gardiner så hojta till, jag behöver alla tips jag kan få!

Kommentarer
Rebecca

fin bild :)

2012-02-24 | 10:04:45
URL/Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback