"En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten."


Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/640 f2.8 iso 100
 
Ytterligare några frågor! ;)

21. Vad är du på för humör just nu? Trött men glad!
22. Vilka världsdelar har du varit i? Endast Euoropa tror jag.
23. Snarkar du? Nej.
24. Vilka yrken har du provat på? Dagisfröken, säljare, max-medarbetare, fotograf (så klart) och ja allt jag gör på tvspelsweb!
25. Hur går du helst klädd? Hm, oftast myskläder men ibland gillar jag att klä upp mig lite mer. :)
26. Vilken stjärntecken är du född i? Skytten!
27. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad!
28. Vad sa du senast? Du måste sikta bättre! (Till Victor som spelar tvspel, haha)
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?  Det jag var bäst i eller favoriter? Favoriter i grundskolan var det nog Svenska och SO. I gymnasiet var det nog psykologi, foto & expo.
30. Vad har du på dig just nu? Grå mysbyxor och en rosa huvtröja.
31. Vilken är din favoritaffär? Ginatricot och H&M tror jag.
32. Vad har du för storlek i kläder? 36/38 för det mesta.
33. Vad har du i dina fickor? Ingenting.
34. Vad köpte du senast? Mat.
35. Hur många gånger har du flyttat? Oj oj, 9-10 gånger skulle jag tro.
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Kameran (så klart!), mat (inklusive dricka) och Victor!
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgonmänniska nu för tiden.
38. Senaste filmen du såg på bio? Ojsan, måste nog varit senaste Twilight, Breaking Dawn part 1 i höstas?! Måste på bio snart när det var så sjukt längesedan!
39. Har du blivit sydd någon gång? Nej.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback