En liten rolig lista

Namn
Malin Wallberg

Ålder
19

Längd

158 cm

Sko-storlek

37

Född
I Linköping

Bor

I Mjölby

Gör just nu
Denna listan med en kopp kaffe! :)

ALLMÄNNA FRÅGOR

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv
Glad, kreativ & positiv

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv
Envis, kan ha kort stubin & dålig förlorare

Vad är du rädd för
Ormar! Men även lite mörkrädd?!

När skrattade du senast
Nyss, att bo tillsammans med Victor innebär många skratt.

Vem åkte du bil med sist
Victor skulle jag tro.

Vem åt du mat med sist
Frukost med Victor!

Vem sov du hos sist
Hemma? Annars måste det nog varit hos kusinen Sofia i Julas!

Vad var du rädd för när du var liten

Ormar, mörker och monster.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor ?
Jag ville bli fjärilsforskare eller spelutvecklare. Båda yrkena har ändrats ganska drastigt, haha!

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient
Som jag minns är det 4 gånger.

Värsta smärtan du råkat ut för
Oj, måste nog varit när jag bröt armen när jag var 7-8 år tror jag.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv
Victor och alla underbara vänner jag har!
Att jag fann fotograferingen!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv
Oj, finns ju säkerligen massor med händelser här och jag kan inte komma på någon händelse som gjort mig mer arg och ledsen just nu.

Har du någonsin sportat
Inte som en riktig "sportfåne" men jag har gått på fotboll, dansat cheerleading och streetfunk. Nu är det crosstrainern här hemma som gäller. :)

Någon du ser upp till
Det är ganska många faktiskt, men den i min närhet måste det nog vara min mormor.

Vad finns alltid i din handväska
Nycklar, mobil, tuggummin, lypsyl och almanackan

Har du varit utomlands någon gång
Ja men inte många gånger!

Vilken plats var finast
Gran Canaria

Största stad/städer du varit i
Måste nog vara Stockholm?

image description

LITE MER PERSONLIGT

Rökt
Aldrig, kommer aldrig göra.

Snusat
Aldrig, kommer aldrig göra.

Druckit
Ja.

Har du piercing eller tatuering
Bara i öronen.

Finaste komplimang du fått
Oj, alla fina kommentarer jag får på mina bilder är ju fantastiskt kul!

ANTINGEN ELLER FRÅGOR

Storstad eller landet
Storstad

Hamburgare eller pizza
Oj, beror på vad jag är sugen på gillar båda!

Kött eller fisk
Beror också på vad jag är sugen på! Men jag gillar fisk väldigt mycket men kött också.....

Hund eller katt
KATT! :)

Aftonbladet eller Expressen
Aftonbladet

McDonalds eller MAX
MAX

Vin eller Öl
Vin

Charter- eller skidsemester
Charter

Sverige eller Utlandet
Utlandet, för det mesta! ;)

Sport eller nyheter
Nyheter

Hockey eller fotboll
Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar
Som Victor. :)

Sommar eller vinter
Sommar!

Vår eller höst
Vår

Flyg eller tåg
Flyg tror jag beror ju på hur långt man ska! :P

Bil eller buss
Bil

 


Kommentarer
Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Tack :D <3



Vad ska du göra idag?

2012-03-17 | 11:30:50
URL/Bloggadress: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Tess -Kervefors Foto & Media

Kul läsning! :) Ha en fin lördagskväll! Kram

2012-03-17 | 20:53:34
URL/Bloggadress: http://kervefors.se/blogg

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback