"Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar."


Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f/2.8 iso 100

Min fina parfym!

Ledig idag, skönt. Behöver komma ikapp lite. Ska tvätta vid 12. I helgen kommer badrumsgolvet att läggas. Ska bli så skönt när det är färdigt!

Annars ska jag nog sätta mig ner här med lite bilder, musik och kaffe! Diska måste jag också göra. Vilken rolig dag eller hur? Det gör dessutom absolut ingenting att jag ska göra dessa halvtrista saker som att diska, tvätta osv. För idag ska jag hämta ut körkortet! Då har man det verkligen på riktigt. Ska bli skojj! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback