"Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar."


Tagen i april 2011.

Idag ska jag till frisören! Pappa likaså, så det kommer bli lite familjeklippning där hos Susanne, som även är min svärmor. Det är faktiskt ganska bra att ha en svärmor till frisör. Särskilt nu till våren när man vill göra slingor. Fast det kommer jag inte göra idag. Idag kommer jag bara klippa lite. Sedan ska jag färga det och slinga håret nästa gång jag går dit. :)

Ska gå en sväng på stan i Motala också, längesen jag gick på stan så det blir nog trevlig. Men nu måste jag gå till tåget, ha en skön dag i solen allesammans! ;)

Kommentarer
MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Heeej :)

Hoppas du får en fortsatt fin lördag!!

KRAAAM :D

2012-03-24 | 16:57:42
URL/Bloggadress: http://mooollys.blogg.se/
Madde

vilken härlig bild:)

2012-03-25 | 11:17:01
URL/Bloggadress: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback