"Den person som behärskar ögonblicket, behärskar livet."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Amanda
Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f/2,8 iso 100

Oj, sikket dåligt bloggande det varit denna helg!

Tror dock inte jag är den enda som försökt njuta av solskenet som varit denna helg! Igår fyllde Linda (styvmamma) år så jag var där igårkväll. Trevligt som vanligt. :)
Så de senaste helgerna har det varit sammanlagt 3 kalas, förra helgen var det Jenny, i lördags hade vi kalas här hemma för Victor och igår fyllde Linda. Fullt upp! På torsdag fyller kusinvitamin Sofia år och på fredag åker jag dit. Just det! Måste boka tågbiljetter dit, kanske vore bra... får fixa det!

Kommentarer
Saga

Vacker bild! :)

2012-05-02 | 16:32:13
URL/Bloggadress: http://sagajessica.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback