1 November

Idag fyller jag år om en månad och 5 dagar! ;D
Weeii!
Victor och jag spelade sims igår (A)
Haha skitkul! <3 Sen spelade vi Mariokart och sen kollade vi klart på strandvaskaren. Tog en promenad i en timma i kylan också! Det var mysigt. <3
Men det här är en sådan där jobbig lördag som man får ångest att man skulle gjort mer på lovet. Det är jobbigt tycker jag, men men. Jag tror jag överlever.

Idag gick vi inte upp förrän halv 12, och jag käkade frukost och duschade. Sen började jag städa och blev precis klar. Man blir trött av att städa!
Och om nån halvtimma ska jag ut och gå med mammas kompis, vår granne, hennes hundar. För hon ska ha en halloween-fest ikväll så de har ju lite att förbereda så mamma ska hjälpa till. Och jag erbjöd mig att gå ut med hundarna då, för jag tycker det är kul. :)
Så nu ska jag typ platta håret och spela lite sims innan jag går ut med dem.
Ska gå ut med dem sen vid 20.00 igen, sen kommer väl Victor där nån gång också. :)

Men men, kanske grejjar lite i ps sen, får se. Hare bra! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback